7 Ağustos 2010 Cumartesi

İngiltere Alt Ligleri Başlıyor!



Bahisseverler için öğlen sıcağını serinliğe dönüştüren ligler nihayet başlıyor. Bugünün maçlarından bir kaç tahmin paylaşmak istiyorum.


 İNGİLTERE LİG - 1

Swindon - Brighton
  Swindon en iyi defans oyuncusu olan Greer'ı, bugün karşılaşacağı Brighton'a gönderdi. Geçen sene play-off finalinde Milwall'a 1-0 kaybetmişler ve Championship'e çıkamamışlardı. Bu sene de play-off oynayacak yerde bitireceğini düşünüyorum ben Swindon'ı..
   Geçen sene ligi orta sıralarda bitirmişti Brighton. Forvet konusunda sıkıntıları vardı ve bu maçta da en önemli forvetleri Murray cezalı. Yeni bir kaleci alan Brighton, Swindon'dan gelen Greer ile defansta harika işler yapabilecek takım. Ama aynı olay ofans için geçerli değil.
  Brighton zor gol yer bu karşılaşma da, gol yolllarında da sıkıntı yaşayacakları belli..
Tahmin: 2.5 gol altı


Carlisle - Brentford
  Carlisle kendini, gecen sene bizlere evinde oynadığı iyi futbolla tanıtmıştı. Tek sorunları belkide gol bulmaktı. Transfer döneminde Tranmare'nin önemli ismi Craig Curran'ı aldılar, orta sahaya. Forvete Bekçika'dan Zoko alınırken, kaleye de Chelsea'den Taylor kiralandı. En çok forma giyen oyunculardan olan Keogh ise takımdna ayrıldı. Maç öncesi Carlisle'de eksik yok. Gerçekten gerekli yerlere transferler yapan Carlisle yine bizler eo güzel futbolunu izlettirecektir.
  Brentford'da gecen senenin etkili ismi(15 gol) McDonald bu maçta forma giyemeyecek. Hazırlık dönemine baktığımızda Fulham'a 5-0 kaybeden bir Brentford görüyoruz. Bunun dışında transfer döneminde Milton'dan McCracken'ı kadrolarına kattılar.
  Brentford henüz tam kadrosu ile bu maça çıkamayacak. Carlisle'nin kadrosu Brighton'a göre gerçekten üstün. Ligin ilk maçı olduğundan pek riske girmeden Carlisle kaybetmez alınabilir.
Tahmin: Carlisle kaybetmez


İNGİLTERE CHAMPIONSHIP

Reading - Scunthorpe
  Durun durun hemen sövmeyin Reading'e.. Bilmeyenler için geçen sene Reading herkesin kasasını boşalttı diyebiliriz. Ligin ilk yarısında o kadar kötü maçlar çıkardılar ki, bu takımın burada ne işi var denilecek türdendi. Ama 2010 yılı ile Reading'in oyunu bir anda tersine döndü, mükemmel oynadıkları maçları kazanmasını da bildiler. Ama insanlar o berbat futbolunu gördükleri Reading' güvenip tekrar bahis almışmıdır bilemem, ben almıştım. Bu sene de kaldıkları yerden devam edeceklerini düşünüyorum.
  Hooper gibi önemli bir adamını kaybeder de yerini dolduramazsan, bu ligde fazla barınamazsın. Evet Scunthorpe'den bahsediyorum. Bu sene eksik yerlere takviye yapamadılar. Böyle giderse fazla kalamazlar bu ligde. 
  Reading af dileme maçına çıkıyor, ben güveniyorum bu takıma. Özellikle de Scunthorpe gibi bir takım karşısında..
Tahmin: Reading kazanır


Bunların dışında Lig-1'den Sheffield Wednesday güvenilir bir tercih. 40.000 kişilik stadlarında açıyorlar ligi. Lig-1'in en büyük stadı. Yaptıkları yeni transferler ile bu sene ilk 3 de yer alacaklarını düşünüyorum. Bu maçı da kazanırlar.


7 Ağustos 2010


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder