6 Ağustos 2010 Cuma

Fenerbahce 0 - 1 Young Boys

Blogun işleyiş formatında maç sonu, maç yazısı yazmayı belirlemiştim ama çarşamba günkü maçtan sonra yazılacak bir maç sonu yazısı ya da değerlendirmesi ne içten geldi ne de değerlendirilecek bir futbol vardı. Sadece izledim ortalığı neler dönüyor diye..

Bu takımın teknik - taktik eleştirisini kimse yapmaya kalkmasın, ben de yapmayacağım. Ta ki bu takım ideal 11'i ile sahaya çıkana kadar. İdeal 11'den kasıt yeni transferler değil, eldeki mevcut kadroyla ideal 11'in sahaya çıkartılması. Bu kertede Fenerbahce hangi taktikle oynamalı, ne yapılmalı gibi konulara girmek mantıksız olur. Zira transfer döneminin henüz bitmemesi, takımdan kimin gideceği - kimin geleceği belli değil. Her şey yerine oturduktan sonra bir takım değerlendirmesi yapılabilir ki zaten bunu ben de burada yapacağım. 


Yarım saat sonra kura çekimi başlayacak, Motherwell'in geleceğini düşünüyorum. Trabzon'un rakiplerine baktığımızda gerçekten işi zor, Galatasaray ve Beşiktaş'a göre. Hava çok sıcak İstanbul'da, aklınız varsa evinizde oturun, soğuk bir şeyler alıp yayılın kitle iletişim araçlarının başına..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder