21 Eylül 2009 Pazartesi

Fenerbahçe 1 - 0 İBB

  



Hafta içi alınan mağlubiyetten sonra hiç maç havasının olmadığı bir günde Kadıköy'de Belediye'yi ağırladık. Maç havasının olmaması maçın içindeki oyunculara da yansımıştı ki bir - İki kişi hariç herkes bitse de gitsek havasındaydı..

Muhtemel kadro değişikliği gerçekleşmiş Carlos yerine Vederson görev yapıyordu. Emre'nin cezalı oluşu Mehmet'i ilk 11'e yerleştiriyor, bu maça yetişmesi zor görünen Gökhan sağ bekdeki yerini alıyordu..
Gerisi bildiğimiz gibi; solda uçta Andre, sağ uçta Kazım, en uçta Guiza, arkasında Alex, defansın önünde Baroni onun arkasında Lugano ve Bilica en geride Volkan..

Vederson'un takıma girmesi ya da Carlos'un olmaması sol tarafa hareket getirmiş gibiydi. Açılan ortaları Belediye savunması karşılasa da hiç değilse ortalar açıldı, atak yaratıldı sol taraftan. Tabi bu düşünce diğer maçlara göre. Yoksa hala sol taraftan içeri katedip ceza sahası içinden içeriye kestiğimiz top yok..
Başka bölgelerde değişiklik olmadığı için yine tekdüze futbol vardı sahada. Guiza'ya şişirilen anlamsız toplar bunlardan biriydi. Belki Semih olsa olurdu da.. Guiza'nın top indirme becerisini ben daha göremedim.. İstisnai maçlar vardır fakat genele yaydığımızda gördüğümüz şu ki Guiza -eğer taktik bu şekilde olacaksa- bu takımın forveti olamaz. Kendi evimizde oynadığımız maçlarda çift forvet çıkarsak bunlardan biri rahatlıkla olabilir fakat bu şekilde başarılı olması zor görünüyor..
Sağda Kazım'ın bir süre dinlendirilmesi herkes için iyi olacak. Başka söze gerek yok..

Maçın adamı olarak ben Gökhan ve Bilica'yı öne alıyorum.
Gökhan gerçekten şu dönemdeki Fenerbahce'nin en iyi oyuncusu! Defans yapar, atağa çıkar, çalım atar, yayın orada şut imkanı arar. Tek zaafı açtığı ortaların kalitesi ki onu da zaman için düzeltebilecek biri kendisi..
Bilica'ya gelince bugün savunmada tek başına çalıştı desek yeridir. Savunmanın değil sahanın her yerindeydi. Duygusuz giden maçta zaman zaman takımı ateşlemeye çalıştı. Böyle devam etmesini umuyorum ki ben ondan biraz ütopik olsa da bir Lucio vari defans izlenimi görüyordum..


        


Carlos'un kulaklarını çınlatırcasına attığı gol için Vedo'ya sevgiler..

Fazla söze gerek yok 1964 ylından sonra ilk kez 6'da 6 yaptık.
Bunu bize ters gelen bir ekip karşısında yaptık.
Benim tek bir sözüm var;
Özer Hurmacı'yı da gör Hocam..


21 Eylül 2009

Emre ÖZTÜRK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder