16 Eylül 2009 Çarşamba

BİR KİŞİ EKSİĞİZ !

Evet artık bir kişi eksiğiz. Bunu tahmin etmek pek zor değildi fakat yine de şaşırdık. Lig tarihi boyunca böyle bir şey olmuş mudur bilinmez. Ben gördüğüm lig kadarını söyleyeyim 'HAYIR'.
Gönül isterdi ki TFF'nin sitesini açınca eski puan durumlarına bir göz atalım. Bakalım eskiden lig hiç eksik oynanmış mı ? Ama yoktu, en azından ben bulamadım. Bulan olursa beri gelsin, bilmemek ayıp değil efendim öğrenelim bizde..






 Bir Belediye takımı görüntüsündeki Ankaraspor'un yaptığı hareketlere dikkat etmesi gerekiyor. Sonuçta devlet ile bağlantıların var senin, her yaptığın göze batar. Ama yok hiç oralı olunmadan Ankaragücü ile Ankaraspor birleşti. İki Başkent takımının birleşmesinde şüphesiz Ankaragücü'nün 100. yılı etkili oldu. MKE'nin (bu kısaltma daha iyi oldu) Kadrosunu güçlendirmek adına Ankaraspor'u heba eden anlayışa buradan selamlarımı iletiyorum ki Ankaraspor ile hiç bir bağlantım, ilgim yok. Bu sene beni ilgilendiren yanı Özgür Çek ve İlhan Parlak'ın Ankaraspor'a, Özer Hurmacı'nın Fenerbahce'ye gelmesidir. Belki bakılası oyuncuları arasından Aydın Karabulut ve Ediz Bahtiyaroğlu'nu da sayarsak Ankaraspor benim için bu'dur.

 Benim sitemim ligi 17 takıma düşürenleredir. Tamam birleşeceksin madem sezon başlamadan neden yapmadın bunu ? Bakıyorum Ankaraspor'a puan kaybedenlere 1. Hafta
Antalyaspor(3 puan), 2. Hafta Gençlerbirliği(1 puan), 3, Hafta Gaziantepspor(1 puan). Zaten 4 maç oynamışsın ve 5 puanın var. Tek maçını Galatasaray'a kaybetmişsin. Şimdi sorarım bu Ankaspor'a puan kaybeden takımların canı patlıcan mı oldu yoksa musakka mı ? Federasyon büyük olasılıkla bundan sonra Ankaraspor ile maçı olacak takımlara 3 puan verir. Peki bu zamana kadar oynayanları ne yapar ? Onlara da maçın oynanmadığını varsayarak 3 puan eklenmelidir. Yoksa çok kazan kaldıran olur..

Onu bunu bırakın da  peki Ankaraspor'un oyuncularına ne olacak ? Ankaragücü'ne giden oyuncuları çıkardığımızda geriye kalanların sadece antreman yapması düşünülemez.
Baktığımızda;
Slovak milli kaleci Senecky, sağ bek Ömer Aysan, genç ön libero Theo Weeks, tanıdık isim İlhan Parlak, Erhan Güven karşılığında ilginç bir takasla giden Aydın Karabulut, genç yetenek olarak lanse edilen sol bek Özgür Çek, Ligin tanınmış oyuncularından Bilal Kısa, Murat Tosun, Tita, Neca diye uzayıp giden, bir iki futbolcu daha dahil edilebilecek bir liste var.
Bu oyuncuların koca bir seneyi futbol oynamadan geçirmeleri vicdansızlıktır.
Ya bu oyunculara geçici transfer serbestliği gelecek ya da.. Gerisini ben bilemem. Ligde oynamayacağı kesinleştiğine göre ötesi de yok zaten..

Ligimizin kalitesi diye konuşuyoruz.
Oyuncular ligimize gelmiyor, kaçıyor diyoruz da bir şeyler yapıyor muyuz ?
Bu hareketlerle daha çok eksi alırız.
Yanlış anlaşılmasın benim isyanım birleşmeye değil, bunu bu zamana bırakanlaradır..


16 Eylül 2009

Emre ÖZTÜRK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder